Tussen kunst en wetenschap: Het klimaat in een nieuw kader plaatsen

Kunst komt vaak in kaders. Maar het klimaat wordt ook op veel verschillende manieren ingekaderd. Als onderdeel van Studium Generale's 2024 editie van Between Art & Science, exposeren verschillende kunstenaars hun klimaatgerelateerde werk, Ze verkennen de grenzen en interacties tussen kunst en wetenschap. en wetenschappen. Waar eindigt de kunst en beginnen? En waar wordt wetenschap kunstzinnig? In de loop van de tentoonstelling Reframing the Climate tentoonstelling zullen verschillende werken worden toegevoegd, terwijl andere een metamorfose ondergaan - zoals het geval zal zijn met het evoluerende Gesamtkunstwerk waar studenten aan werken tijdens workshops onder begeleiding van een rijk palet aan kunstenaars, onderzoekers en performers.

Organisator Wageningen University & Research

vr 12 april 2024 tot vr 14 juni 2024