Beter bodembeheer - de diepte in! Themadag op 6 april 2017

24 februari 2017

De PPS Beter Bodembeheer organiseert op 6 april 2017 de themadag ‘Beter bodembeheer – de diepte in!’.

Wanneer: Donderdag 6 april 2017
Tijd: Vanaf 10 uur (9.30 uur inloop) tot ca. 17.30 uur
Waar: Vergader- en congrescentrum De Schakel te Nijkerk
Toegang: € 40,- per persoon (studenten gratis)

Programma

Op deze dag geven onderzoekers en hoogleraren van binnen en buiten Wageningen University & Research en boeren/bestuurders hun visie op de bodem en het belang van bodembeheer. Voornamelijk gaan we graag met u de diepte in op thema’s uit het onderzoeksprogramma PPS Duurzame Bodem (2012-2016). Een aantal interessante resultaten voor de praktijk die de afgelopen jaren nog (te) weinig onder de aandacht zijn gebracht worden in parallelsessies gepresenteerd. Er is hierin volop ruimte voor vragen en discussie. Inmiddels zijn er al ruim 100 aanmeldingen!

Bekijk hier het definitieve programma

PPS Duurzame bodem

Deze themadag wordt georganiseerd binnen de PPS Duurzame Bodem. Partners in PPS Duurzame Bodem zijn: LTO Nederland, NAV, Brancheorganisatie Akkerbouw (Penvoerder), Agrifirm, IRS, SuikerUnie, AVEBE, CZAV, NAO, voormalig Productschap Akkerbouw en Productschap Tuinbouw en het ministerie van Economische Zaken. De uitvoering van het onderzoeksprogramma ligt bij Wageningen University & Research.