Alumnibijeenkomst

Reünie 50e-jaars - startjaar 1974

In 1974 begon u aan uw studie in Wageningen en dat is dit jaar alweer 50 jaar geleden! Een mooie mijlpaal om te vieren met een reünie op de Campus. Reserveer zaterdag 2 november in uw agenda en zorg dat u er bij bent, samen met uw jaargenoten!

Organisator Alumni

za 2 november 2024 10:30 tot 16:00

Locatie Omnia, gebouwnummer 105
Hoge Steeg 2
6708 PH Wageningen
+31 (0)317 - 484 500

Komt u ook naar de reünie voor startjaar 1974?

Dit jaar is het zo ver: 50 jaar geleden bent u begonnen met studeren in Wageningen. Graag nodigen we u hierbij officieel uit voor de reünie van startjaar
1974! Op zaterdag 2 november 2024 bent u van harte welkom op
de Campus in Wageningen voor een gezellig weerzien met uw jaargenoten.

Deel uw ideeën met ons!

Heeft u ideeën om van deze reünie een échte 'startjaar 1974 reünie' te maken? Denk aan muzikale jaargenoten, jaargenoten met een bijzonder verhaal of carrière, etc. Deel uw ideeën gerust via een mail naar alumni@wur.nl.

Programma

10.30 Ontvangst met koffie/thee en lekkers en gelegenheid om jaargenoten te treffen

11.30 Groepsfoto

12.00 Lunch buffet

13.00 Plenair programma met verhalen van jaargenoten en een presentatie door rector magnificus Carolien Kroeze

14.15 Start van de excursies (naar keuze: nostalgische tour, campus tour of eigen gelegenheid)

16.00 Einde programma*

*Aansluitend op het programma kunt u op eigen gelegenheid naar Restaurant Novum voor een drankje en/of een diner. Meer informatie leest u hieronder.

Aanmelden

Aanmelden voor de reünie kan via de blauwe knop hieronder. Het bedrag voor deelname aan de reünie (inclusief lunch en excursie) is €42,50.

Klik hier om aan te melden voor de reünie

Enkele dagen voor de reünie ontvangt u van ons een bevestiging met de laatste informatie.

Er wordt geen jaarboek aangeboden.

Praktische details

We heten u graag welkom om 10.30 in Omnia (Wageningen Campus, Gebouw 105, Hoge Steeg 2, 6708 PH Wageningen).

Excursies

Voor het programma-onderdeel excursies kunt u kiezen tussen een nostalgische tour door Wageningen of een tour over de campus. Tijdens de nostalgische tour wordt u samen met uw jaargenoten in een bus naar verschillende locaties in Wageningen gebracht, waar u herinneringen uit uw studietijd kan ophalen. Tijdens de campus tour krijgt u een rondleiding over de huidige campus en hoort u meer over de universiteit en alle gebouwen.

Een derde optie is dat u niet deelneemt aan de excursies. U kunt er dan voor kiezen om in Omnia te blijven of om Wageningen op eigen gelegenheid te ontdekken.

Let op: beide excursies (nostalgische tour en Campus tour) zijn (deels)
buiten en (deels) te voet. Houd hier met uw kleding en schoeisel dus rekening mee.

Restaurant Novum

Overweegt u om in een sfeervolle setting deze gezellige dag op de Campus af te sluiten? Bij Restaurant Novum Omnia, staat onze keukenbrigade en bedienend team klaar om u te verwennen.

U bent welkom om op eigen gelegenheid om 16.00 te gaan borrelen (zonder reserveren) en eventueel (met reservering) gebruik te maken van de mogelijkheid om te dineren.

Culinaire mogelijkheden voor het diner:
3-gangen verrassingsmenu: €38,50 per persoon exclusief drankjes
2-gangen verrassingsmenu: €31,50 per persoon exclusief drankjes

Novum verwijst naar het vernieuwende van ingrediënten, producten en diverse bereidingswijzen op de kaart. Laat je verrassen door de creativiteit van de chef. Maar wees gerust, wij kunnen uiteraard rekening houden met specifieke dieetwensen en allergieën.

Reserveren voor het diner kan door een mail te sturen naar welkom@restaurantnovum.nl. Borrelen kan zonder reservering. We zien u graag op 2 november!