Yili Innovation Center Europe BV

Wij zijn de pijlers van Yili's wereldwijde innovatienetwerk in Europa/ de westerse wereld en werken intensief samen met partners in de waardeketen op het gebied van voeding & gezondheid, product- en procestechnologie, voedselveiligheid en boerderijbeheer. De focus lag in eerste instantie op samenwerkingen met universiteiten, onderzoeksinstituten en het overbruggen van externe en interne expertise.De upgrade van 2018 naar Innovation Centers breidt onze activiteiten uit naar het opbouwen van strategische partnerschappen met leveranciers, het koppelen aan startende en opschalende bedrijven en het creëren van win-winrelaties om innovaties voor de markt te leveren.

Gerrit Smit

Managing Director

Matthias Eisner

Senior Scientist Product and Process Technology