Nieuw: Wageningen Campus app

26 september 2017

Nu Wageningen Campus door steeds meer mensen bewoond én bezocht wordt is ook de behoefte steeds groter om meer in te spelen op de actuele behoeften van zowel bewoners als bezoekers. De nieuwe Wageningen Campus app, geschikt voor iPhone, Android en WindowsPhone, is daarin een van de middelen.

Door deze app zijn gebouwen maar ook de voorzieningen op de campus extra zichtbaar en vindbaar. Van een brede keuze aan ontmoetingsruimten en een aantrekkelijke programmering op allerlei gebied (wetenschap, cultuur en sport) voor zowel bezoekers als studenten en alumni, tot aan een breed horeca- en winkel aanbod, sportieve voorzieningen en een expat centre voor buitenlandse medewerkers.

Maar ook laat de app de speciale locaties zien voor ondersteuning bij de start van een eigen bedrijf en een bedrijfsverzamelgebouw voor startende en volwassen bedrijven en instellingen in de agro- en food industry. Ook openbaar vervoer- en parkeermogelijkheden zijn aangegeven.

In praktische zin betekent dat dat de Wageningen Campus app een overzicht geeft van de gebouwen, faciliteiten en diensten op de campus. De navigatiefunctie zorgt voor:

• Een interactieve kaart met locaties.
  • Dat locaties per categorie uit te lichten zijn op de kaart.
  • Navigatie naar locatie op basis van GPS en Google Maps.
  • Dat gebouwen, faciliteiten en diensten te vinden zijn vanaf de eigen huidige locatie.

En informatie over:

• De gebouwen.
  • Diensten en faciliteiten.
  • Openingstijden en locaties restaurants.
  • Openingstijden en locaties winkels.
  • Campusnieuws.
  • Campus-activiteiten.